Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на маховик и съединител Алфа Ромео 159 JTDM, 2.0.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
    Какъв луфт бе готин...?....има си демферни пружини, който обират вибрациите, като при феродовият диск...образно казано.....и ако те са сдали багажа, от там идва проблема.....обоснови се за какъв луфт говориш...защото едно време майсторите изпращаха чираците да донесат кутията с луфтове и кофата с компресия от инструменталната.....стара шега при автомонтьорите...
    Всички маховици имат луфт и той се нарича свободен ход. За всеки маховик има описание колко градуса е свободния ход. Също така частта от маховика която контактува с феродовия диск може да има и леки поклащания от външните страни (характерно при бмв) Има маховици с различни дизайни. Може да ви чука маховик при повреден дросел, също така чисто нов маховик може да почуква първите километри заради не разнесена грес (Справка сайта на sachs) Често срещан проблем при потегляне и вибрации с нов съединител непочистената камбана и пипания феродов диск с мръсни ръце.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
      Всички маховици имат луфт и той се нарича свободен ход. За всеки маховик има описание колко градуса е свободния ход. Също така частта от маховика която контактува с феродовия диск може да има и леки поклащания от външните страни (характерно при бмв) Има маховици с различни дизайни. Може да ви чука маховик при повреден дросел, също така чисто нов маховик може да почуква първите километри заради не разнесена грес (Справка сайта на sachs) Често срещан проблем при потегляне и вибрации с нов съединител непочистената камбана и пипания феродов диск с мръсни ръце.
      Стига бе, това не го знаех, кое наричаш дросел...и това с греста ....това ако е омаслен феросовият диск по вероятно да приплъзне, но не и да претриса според мен....ще ми покажеш ли при нов маховик къде проверяваш за този луфт, свободен ход както го наричаш...
      п.п...просто питам, не се заяждам...не съм механик, а потребител....
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • #18

        При завъртане встрани на самия маховик трябва да има лек луфт, леко въртене настрани(свободен ъгъл), не луфт между пружините, не ме разбирай погрешно.
        Говоря за ето това в х-ките на маховика:
        "макс. свободен ъгъл (градуси):9"


        Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
        Какъв луфт бе готин...?....има си демферни пружини, който обират вибрациите, като при феродовият диск...образно казано.....и ако те са сдали багажа, от там идва проблема.....обоснови се за какъв луфт говориш...защото едно време майсторите изпращаха чираците да донесат кутията с луфтове и кофата с компресия от инструменталната.....стара шега при автомонтьорите...
        Last edited by mollovmd; d.m.y г., 11:22.
        Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm 150HP 2007 - Il treno veloce.

        Comment


        • #19
          А бе момчета става въпрос за някакво аксиално изместване в определени граници, или греша....не знам...така разсъждавам, за това което говорите.....ама луфт не мога да си го обесня....за мен луфта е някаква хлабина.....например при регулиране на клапани при по старите модели се дават допуски относно разширението на метала при загряване....
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
            Стига бе, това не го знаех, кое наричаш дросел...и това с греста ....това ако е омаслен феросовият диск по вероятно да приплъзне, но не и да претриса според мен....ще ми покажеш ли при нов маховик къде проверяваш за този луфт, свободен ход както го наричаш...
            п.п...просто питам, не се заяждам...не съм механик, а потребител....
            Има специални инструменти за измерването, грес има вътре между движещите се части. Дросел наричам точно дросела при дизелите, който играе роля за мекото гасене на двигателя. Когато върнеш ключа той спира въздушния поток и след това горивото. Така се избягва остатъчното изгаряне, което образува разтрисане на мотора все едно си изпуснал съединителя. По този начин и маховика няма да изчука. Иначе може и нов маховик пак да чука поради тази причина.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
              Има специални инструменти за измерването, грес има вътре между движещите се части. Дросел наричам точно дросела при дизелите, който играе роля за мекото гасене на двигателя. Когато върнеш ключа той спира въздушния поток и след това горивото. Така се избягва остатъчното изгаряне, което образува разтрисане на мотора все едно си изпуснал съединителя. По този начин и маховика няма да изчука. Иначе може и нов маховик пак да чука поради тази причина.
              Незнаех, че м/у двете части на маховика има грес, но тя едва ли ще предотврати чукането.....както и да е, няма да спорим за това....
              Стигнах до извода, че ако не се смени на време ....почва да страда скоростната кутия...
              Благодаря за инфото...
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                Така се избягва остатъчното изгаряне, което образува разтрисане на мотора все едно си изпуснал съединителя. По този начин и маховика няма да изчука. Иначе може и нов маховик пак да чука поради тази причина.
                Повечето дизелисти явно затова си гасят тракалниците с натиснат съединител
                156 2.0TS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                  Така се избягва остатъчното изгаряне, което образува разтрисане на мотора
                  Разтрисането на мотора се образува главно от компресията.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment

                  Working...
                  X